mellandagsrean

hej hej, var nyss och bastade och duschade, så nu har man mysiga pyamasen på sig, men snart kanske man har en onepiece att mysa med! ;)
idag har jag iaf vart på mellandags rean i luleyoo, jag hittade faktiskt ingenting som var på rea, men jag sla dit imorgon igen så då kanske man hittar nått! idag hittade jag ett par svarta cheap monday jeans, en scarf eller vad det nu heter, och en maskara, mer än så blev det inte!

och mina mys mysiga tofflor är på, nu saknas det bara en mysig film att se på!
jag vet, det är inte kul att bara se på webcam bilder hela tiden, men ni vet ju att jag inte kan ladda in bilderna till datorn eftersom att min typ kabel har gått sönder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0