julklappar

hej hej!
jag kom nyss hem från min farbror som alla vi i släkten har vart och firat jul! men massa kusiner är ju utomlands och allt, men men! vi har bara gjort det vanliga och fikat och såntt! sen har dom ett gigantiskt biljard bord nere i källaren som är snyggt, det spelade man ju också på!
''
dator fodral
photoshop
lovika vantar
sen fick jag massa andra saker men jag har ju ingen kabel som inte är trasig till datorn så jag kan inte ta kort på dom med kameran och få in dom på datorn :(
men jag fick:
macbook - det vet ni ju redan! av mamma
photoshop elements 9 - olov
morgonrock - mormor och morfar
pyamas byxor - mormor och morfar
mys mysiga tofflor - mormor och morfar
pyamas - emma och arvid (brorsan och syrran)
datorfodral - emma och arvid (brorsan och syrran)
pyamas - emma och arvid (brorsan och syrran)
tenn armband - mamma
grått armband - syrran
bok - mamma
neccesär - merja (emma och arvids mamma)
nu kommer jag inte ihåg nå mer!
sen får vi ju 1000 kronor på julklapps resan av farmor och farfar, så det var ju deras julklapp till oss! :)
hoppas alla har haft en bra jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0