felicia amelia och erika!

h e j!
idag var det skola som vanligt, sen efter skolan så for jag hem till felicia med amelia och erika! vi hade skojjsigt och sjöng och åkte madrass, kan bara säga att det var iskallt och att det var inte bra att sitta länst fram!

men kul var det! 

sen ikv så kanske jag ska ta och fixa ett litet rum som är fullt med pärmar, gammla datorer och massa andra skrot, som ska bli min garderob sen! :D så jag ska nog börja ta ut alla sakerna nu, men jag kommer inte hinna göra allt ikv för jag lovar er! det är saker upp till taket, jag kan inte änns kliva in med ena foten för att det är så trångt med alla saker!

nu går jag och gör något nyttigt istället för att sitte här och lata!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0