Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.



gulligt

- jag älskar att simma och har aldrig tänkt sluta!
- jag älskar att sjunga men vågar aldrig nå mer inför folk!
- jag vill börja handboll igen men jag vågar inte.
- jag älskar cheap monday!
- jag vet inte vad jag önskar mig i julklapp? ;o
- jag vill börja streetdans men jag är inte alls bra!
- jag älskar stora städer, hade velat bo i new york!
- vill ha jullov!
- jag älskar mina vänner och jag hade inte kunnat leva utan dom!
- jag vill träffa christian beadles nångång i mitt liv!
- jag älskar våra grannar i mjöfjärden, oleeeee-mattias johanssen, jag, johanna och marias dampp med norrmännen!
- jag älskar att basta och mina små söta vänner hatar att basta med mig för dom tycker jag bastar för varmt! det har jag väll fått av min pappa som var som en finne när han bastade!
- vi har alltid "julklappsresa" med våran släkt som vi är i luleå en dag, får 1000 kronor var av farmor och farfar, sen får vi köpa vad vi vill för dom!
- jag älskar våran klass, alltid nått fel på oss men det gillas!
- jag älskar christian beadles! ♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0