chessie gästbloggar

min lilla söta hund gillar att blogga!
chessies bloggning:
"hej, jag är julias lilla hund, som sover i julias säng varje natt för annars ringer hon sin mamma! så jag ligger och snarkar där bredvid julia på nätterna, och julia glömde bort min födelsedag iår! :( huhu.. men jag gillar henne ändå! och jag gillar julias webbcamera, för jag vet inte vad det är och då när den tjuter så kollar jag på den som ett miffo, som jag gör där uppe! julia tog den igår på mig, visst är jag vacker? ^^
nu ska julia ta och blogga lite tror jag, och jag gillar julias nya dator för den är så vit med ett äpple på baksidan, jag vill bara äta upp äpplet! pussi puss! /chessie

Kommentarer
Postat av: freddddiiikkka

jag önskar jag oxå hade en hund som kunde blogga :(



puss på chessie ps: denna blogg skulle va mycket roligare om du ägde den istället för jullan ;) haha men jullan är oxå bra men inte lika som du :D

2010-12-29 @ 23:38:20
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0