chessie gästbloggar igen!

chessies gästbloggning:
hej igen alla mina bästa blogg läsare! jag fick en jätte söt kommentar igår av fredrika, hon är så söt! jag brukar gosa med henne när hon är här! men hon skrev att jag är bättre på att blogga än julia, och nu tänkte jag blogga lite till eftersom att jag tog ego bilder på mig själv nyss, men jag log och sov men när jag hörde tjutet ur webben så studsade jag upp!
det är här jag ligger och sover på nätterna med julia! ibland väcker julia mig för att jag pratar i sömnen men det är inte kul!
nu ska jag gå ut med min matte och sen äta mat som min lill-matte julia serverar till mig!
ciao ciao! /chessie

Kommentarer
Postat av: fredrikaaaaaa cheesiiis bästa vän.

nåå vad fiint att du tar åt dig åv kommentarerna chässii. jag älskar dej och gossssa med dej är toppen :D puss hoppas du slänger in fler inlägg senare någon gång ;)



puss / från din bäästa vän.

2010-12-30 @ 16:11:51
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0