canada goose

gu vad glad jag är! idag var alla typ tjejer i klassen här hos mig, vi spelade in våran julfilm!
men när vi hade spelat in julfilmen klart så såg jag att amelia höll i nån röd dunjacka med prislapp på, jag kollade typ skumt på den och sen typ sket jag i det!

sen kom freddan och ba: men tänk om det är din julklapp!
jag: nae, det tror jag inte!

sen gick jag till mamma med den och då typ skrattade hon och sa att jag skulle få den i julklapp ;) men då kom vi fram till sen att jag kan börja använda den nu redan, jag är ju typ kär i den nu!





suddig som f a n







som ni kanske ser så är det en kort modell! jag har ju en brun 8848 dunjacka som är lång, så nu var det kul att få en kort!

tack mamma!

puss

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, ni är allt söta ni! :) <3

2010-12-03 @ 16:55:59
URL: http://louiseristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0