brandlarm, stå på badet bakom glassen (y)

hej hej, idag var det skola och det blev ju helt kaos när vi hade sy slöjd!
brandalarmet gick och alla typ sprang och hämtade skorna så det typ blev kö där, jag sprang och hämtade jackan som var nära och sen tog jag inga skor! ;o

sen fick vi veta att det var nått fel typ i nått brand skåp, så det brann inte ;)

sen var det bara vanlig dag!
sen var det träning, vi tränade ju jäääätte bra.. eller njaa, jag fick så ont i halsen!
sen iaf så gick vi upp till restaurangen, ansa köpte glass, och när vi känner hon som jobbar där så fick jag stå där bakom och ge glass! mena coolt! hahahaha :D

men kul dag iaf!

puss

Kommentarer
Postat av: tina lundgren

haha samma hände våran skola tp för 3 veckor sen ;)

puss <3

2010-12-15 @ 14:24:14
URL: http://ttinal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0