bilder ;) *måndag

hej hej, mitt förra inlägg som jag skrev det försvann och det finns inte på utkast heller :(
är hemma nu och idag har jag bara typ slappat.
snart kommer maria, anna och hanna och ska sova här : D <3

hittade min kamera laddare som typ vart borta i 1 månad .b den var i resväskan ;) <3

här kommer lite bilder från sommaren:



jag och marre åkte våran älskade tranan typ 12 gånger på skara sommarland !



haha! skvätt skvätt på marre!



jag åker nått på skarasommarland



det var svinkallt på skarasommarland !



universeum i göteborg !











liseberg , balder <3



bllonäs



men nu har anna, hanna och marre kommit hit ;) nu ska vi ha kul!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0