hoppas ni orkar läsa ;) intressanta saker står iaf! :) *fredag

hej hej, är nu i mjöfjärden som vanligt..
men igår var det en rolig dag!
först var man på stan med moa nilsson och maria nilsson !
köpte:

ljusa jeans - diva   400 :-

orange digital klocka (på armen) - hard wear   200 :-
en sån där, men orange:


på dom där klockorna så kan man ta tid, sätta på alarm och se datum och dag på ;) så den är väl bättre än vanliga klockor ! <3

nöjd med igår dagens köp ;)
sen gick vi på max och åt och då kom hanna och freddan dig och sa hej, så då gick vi lite på stan med dom också !
sen for freddan och moa hem med bussen :(
då gick jag, marre och hanna upp till olovs lägenhet för jag hade mina saker där, då bytte jag om och sen gick vi till amelia som bor i grannhuset i en annan lägenhet som är likadan som olovs, då hämtade vi hon och sen gick vi ut på luleå kalaset !
där träffade vi: louise, vilma, ebba, linn, petra och några fler..
jag åkte typ alla förutom "over the top" för ingen ville typ åka den med mej, men jag åkte ju den på doden alive ;)
och jag åkte "break dance" med ebba och shiet vad det var hårda svängar och sånt ! jag trodde den slutade och sen ba blev det värsta hårda svängen och mitt huvud typ for omkring och jag dunkade i ebbas läpp med mitt huvve och det var inte så skönt, men det måste ha gjort ännu ondare för ebba när det tog i läppen! förlåt ebba!

sen träffade jag ellen svartling där också ! :D saknat henne ! men vi får träffas nån annan gång och prata mer ;) <3

varför blev jag en tjuv på vägen hem?? x)) jag såg en sån där rosa hatt som alla hadde där borta av plast.. den var i en cykel korg och jag ba tog den ! x)) snygg var den !
och sen föressten, så när jag, moa nilsson, marre, freddan och hanna gick på stan så träffade moa hennes gamla lärare typ och då hadde hon sånna hattar, och då frågade hon om vi kunde få dom och det fick vi! :D
så nu har jag en orange och en rosa hatt ;) <3

hoppas ni orkade läsa allt det där ;)
nu ska jag kolla vidare på mer sånna där klockor som var på bilden men i massa andra färger på datorn som jag ska beställa ! <3

puss <3







Kommentarer
Postat av: h e j : d

Hejsan, vart beställer du dom klockorna på datorn, jag hittar aldrig någon sida som säljer..

Maila svar till [email protected] om du ser detta :)

2011-03-27 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0