turkosa beställd ! *fredag

hej hej,

nu är den turkosa klockan beställd ! ;)
det blev 2 röster mer på den men det syntes ju inte på kommentarerna för mamma och farmor gav också varsin röst på den ;) jag hade inte tid att vänta på nå fler kommentarer för jag ville ju beställa dom ikv !

men det råkade bli ett litet fel.. jag råkade beställa en ljusgrå klocka då jag skulle beställa en vit .. så vi skickade ett mail till dom och skrev att dom får ändra det.. hoppas dom hinner få det innan dom skickar iväg klockorna !

nu ska jag gå och läsa min underbara frida tidning, och kanske försöka sova om det då går.. men det borde faktiskt gå för mamma väckte mig 8 i morse för vi skulle ju hit till mjöfjärden !

hoppas alla haft en bra dag!

klockorna som kommer :



den vita !



den turkosa !



puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0