dagens fråga! *onsdag

hej hej, är hemma nu!
fattar just nu inte varför jag känner mig sur? varför ska jag vara sur? allt är väl på topp och jag lever livet som det kommer. okej det där sista fattade jag knappt nåt..
men sånt är livet.

idag har jag vart på golf banan med maria nilsson och moa nilsson !
haha ! tror aldrig jag har skrattat så mycket på en golfbana förut!
kul var det då iaf!
jag:
- varför går man i golf egentligen? är inte det typ värsta pensionärs (stavning) spelet? man går ju bara och slår på en boll!

ja, varför går man i golf?
de undrar jag.. haha! men det är faktiskt ändå kul! många som inte går i det frågar det till mig och då svarar jag bara att det är kul, men nu har jag också fått den frågan på hjärnan, asså varför går man i golf?

just nu är man hemma och typ tar det lungt, och chattar (som man sa när man var 10?) med hanna.
har tyvärr inget bättre för mig ;) !

bild:

dagens saknad!



louise riström! saknar denna person otroligt mycket! <3
sötaste tjejen på bilden!


hoppas alla har en bra dag!

puss <3

Kommentarer
Postat av: Louise

miss u! Det var den snyggaste bilden också hahahahhaha : D <333

2010-08-06 @ 20:07:40
URL: http://louiseristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0