första skoldagen avklarad ! kompisos :) *måndag

hej hej, är hemma och sånt ;)

idag på skolan hadde vi typ ute grejj, inte så jätte kul men det gick väll ganska bra.

sen efter skolan, (vi slutade 1) då for jag och felicia hem med bil och sen så kom ellen,fredrika och moa också :)
då hadde jag och felicia bestämmt att vi skulle säga att hon inte hadde kommit och då gömmde vi henne innan ellen,freddan och moa kom ;)

det gick ju sådär med det också ! x) dom trodde inte på mig och då började dom leta henne ;) tillslut hittade dom henne :b

sen kom hanna och anna också, då så låtsades freddan och moa åka hem, det trodde inte hanna på :b och då gick dom iväg och låtsades åka, och sen så hittade hanna dom men vi sa inget till anna, då sen så gömde dom sig i bastun och då skrämde dom anna !

här är lite bilder från idag med bästa tjejorna ! (amelia skulle också komma men när jag ringde henne så hon ba : oj jag glömmde att jag skulle komma till dig ;))



ni är grymma ! :* <3



söt tjej ! :*



älskling ! :*



ni är pra! mycket pra ! :D


sötunge ! :*



bjussar...

tyvärr ingen bild på anna :(

nu är det nog bra med bilder ;)

jag skulle ut och jogga men nu vet jag inte om jag ska det ;)

får se !

puss <3

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Julia din lilla äpa! jag ska slå dej för den där bilden! usch på den!

Älska er♥

2010-08-24 @ 17:15:29
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0