stressigt.se ! *tisdag

neej ! mitt inlägg försvann ! ;s
snabb info:
hk - fruktsallad
syslöjd skulle vi göra en docka och jag har valt att göra snyggingen christian beadles ! ♥
matte-nån diagnos grej.
idrott - typ nån lek,
bild - rita typ

vi slutade halv fyra..

sen skulle jag ta bussen från skolan och den gick halv fyra och jag hann med den !
sen skulle jag byta buss till 3an och då gick den klockan fyra. sen kom jag fram till min busshållplats nästan hemma och då stod mamma där med bilen och då hoppade jag in och åt 1 macka och sen kom bussen igen, och då hoppade jag på den och då var lilli där för vi skulle ju på simträning !

så jag har typ inte vart hemma nått idag.. eller jo jag kom hem för typ en och en halvtimma sen.

när jag kom hem åt jag värkligen efter tallriksmodellen ! jag var vrål hungrig !



där synns det inte så bra men det var tallriksmodellen iaf !

hoppas alla har haft en bra dag !

och nu har jag fått veta att vi ska till egypten ! :D mena att jag är glad !
vi ska åka dit med typ 2 familjer och den ena familjen så är et ju tina och dom ! det blir i november typ den 19 ;)



puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0