oliv olja! *lördag

hej hej, är fortfarane i mjöfjärden.. nyss bastade jag och mamma och innan vi gick in i bastun så stoppade jag oliv olja i håret för att se om det gjorde nån nytta eller vad man nu säger ;) det stod i frida tidningen att det ger håret näring och sånt, och jag hade det i bastun också. det var jätte kladdigt att ha det och när jag badade så var det fortfarande jätte kladdigt. men sen när jag duschade med shampoo och balsam så blev det mjukt och skönt ;) <3
idag har jag typ legat ute och steekt mig själv i solen och haft det gött ! ;) <3

hoppas alla har en bra dag! :D

dagens saknad:

Amanda Nordin!

saknar henne jätte mkt nu! :* ♥♥
hoppas vi ses snart!! :* ♥♥

nu ska vi fara in till råneå och hyra film!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0