ny header! *söndag

hej hej, nu är headern fixad! ;) jag blev väldigt nöjd! (y) <3
jag och hanna har fixat den nu efter att ha prövat sätta in den typ 10 gånger, och nu är den på plats !
vad tycker ni?

hiss eller diss?



hoppas ni gillar den! (y)

tack hanna för hjälpen och fatt du orkade fotografera många saker till min header, och hjälpte mej att fixa den! :* <3

nu ska jag hitta nån bra bakgrund som jag kan ha!

ellen for hem för typ 1 timma sen :(
och hanna for hem nyss för att hämta sov grejjer! (y) hon ska nämligen sova här! (y) <3


puss <3

Kommentarer
Postat av: felicia :)

Fiiiin juh! :D<33 Sötis på bilden oxå! :))<3

2010-08-09 @ 18:49:52
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0