mobil.. *onsdag

hej hej,
är hemma och gör inte så mkt.. dålig uppdatering ! förlåt !
men men..
min mobil har pajjat ! först på morronen så ringde jag till freddan och skulle höra om jag hade missat bussen och hon ba : hallå.. hallå..... sen ringde jag amelia och hon ba : hej det är amelia.. hallå?.... sen ringde jag hanna´: hon sa att det var nåt fel på julias mobil till freddan.... 
så alltså funkade inte min mikrofon eller nått sånt ! och mina konversationer har inte funkat På typ 2 dagar.. sen på skolan så lagga min mobil som attan ! så då slängde jag den i golvet !! batteriet och allt flög ut men den gick inte Paj ! sen bytte anton tema På min mobil och då funkade mina konversationer och den gick bra ! men mikrofinen funkade inte.
så vi for in med den på lagning på expert i storheden ! (y)
dom tog in den och sa att jag får tillbaka den om ungefär 3 veckor ! ;( hur ska jag klara mig utan den? och det värsta är.. att alla mina konversationer kommer försvinna ! ;oo jag som aldrig har raderat alla mina sms ! ;o
men det är det värt !

så nu har man en sån här sak:



det är min gammla mobil ! en sonyericsson w595 ;)

så här ser man ut idag !



liten bild..



sen köpte man den där saken idag !
intersport - 400 :-

sen imorron ska vi ju till sandidan eller solsidan som marre kallar det (y)

vi ska sova där imorron till på fredag ! (y)  så det blir en död blogg här i 2 dagar om ingen tar med sig dator ? ;)
jag tar med mig kameran iaf ! så det kommer upp bilder typ på lördag ! (y)

puss <3


Kommentarer
Postat av: elin

börja rösta på din favorit på www.eliinjonssson.blogg.se! :)

2010-08-28 @ 09:24:51
URL: http://eliinjonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0