köpte i lördags! *måndag

hej hej,

glömde säga eller skriva att i lördags när vi var i mjöfjärten så var det dåligt väder så då for vi till storheden och skulle leta efter en ring som man kör efter båten med men det var slut överallt ;(

men köpte lite annat ist!

dålig webb ! ;) men här kommer en liten kort historia!
jag stod och kollade på den där adidas koften och sen började jag charma min mamma att den har ju så bra fickor och sånt, och hon ba: jo faktiskt och du har ju 2 adidas koftor redan och dom bor du ju nästan i .
i början fick jag stå och förklara att den var så fin och allt det där och tillslut så sa hon att jag kunde få den!
tack så mycket mamma ! älskar dig! <3



700 :-  -  intersport




adidas skor 1600 :-  -  intersport

och sen köpte jag adidas sockar också men dom gick typ inte att ta bild på ;)

som ni ser så är jag ett adidas freak ! :*

älska adidas!

puss <3


Kommentarer
Postat av: felicia :)

2010-08-02 @ 22:17:55
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/
Postat av: felicia :)

Söt tjej :)) <3

Och fina saker du köpt :D <3

2010-08-02 @ 22:18:25
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0