jörgen cup.. *onsdag

hej hej, tävling var idag i boden i golf såklart !

jörgen cup. det gick ju jätte bra för mig ! *host*
jag spelade med jakob fjällström och jonathan samin, det gick väll bra för dom :b

sen idag kom mitt bank kort ! :D men det var inge fint så jag ska göra om mitt motiv på det,

imorron ska jag och mamma åka och köpa en system kamera !

har bestämmt att jag vill ha en

nikon D3000

till helgen ska jag vara i mjöfjärden och då ska tina komma dit ! (en tjej som går i våran golf grupp och hennes föräldrar känner typ min mamma och mammas kille..)

så då blir det nog mkt bilder som kommer upp här på bloggen ! (y)

hoppas alla har haft en bra dag!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0