grattis felicia johansson fors ! 13 år ! <3 *lördag

grattis söta unge ! :*



(dålig bild kvalité)


med dig har man alltid roligt och jag kan vara mig själv med dig ;)
har massor av fina minnen med dig ! :*

dom bästa minnena jag kommer på just nu (med mitt guldfisk minne)

när vi gick ut och låste cyklarna på natten och du kissade typ varje gång ;) hahah ! <3
när vi sov över hos varandra och när vi skulle välja film hos dig, och vi valde alltid typ 7 miljonärer ! <3
när vi var i sthlm med varann ! <3
när vi sprang över gatan till gina tricot typ 100 gånger i sthlm ! <3
när vi hoppar studsmatta och när vi alltid typ kom på nån dans när vi var mindre ! ;) <3
förra sommaren, helgen då vi var med hanna och det ända vi gjorde var om .. haha ! fattar du?
när vi cyklade omkring på vakt vägen och några ungar typ körde hellikopter och jag höll på att få den i skallen och dom höll typ på att skratta ihjäl sig !
när vi var på åhlens för flera år sen och vi kutade och letade ett bästis halsband som vi skulle dela men då var det slut ;)
när vi var ute och gick med nikita och kevin och vi gick förbi kevins skola och då satt det killar på stenen och typ ropa massa saker och vi typ skrattade i 100 år efter det !
när vi alltid har roligt ! <3

och vi har alltid roligt ! :D <3

nu kommer jag inte ihåg nå mer, men det finns typ 100 saker kvar ! <3

dom 3 lätta orden till dig: jag älskar dig !

hoppas du får en bra födelsedag sötunge !
saknar dig !

puss på dig sötis !


Kommentarer
Postat av: felicia :)

Aw du är bäst vännen! ;*

hahahahahahaha håller på att garva ihjäl mej på första x) hahahaha inte mitt fel att jag var kissis!x)

Gumman du är guldvärld! Kommer aldrig glömma dessa fina minnen! Hahaha du har iaf bättre minne än mig för inte kom jag ihåg ALLT dedär! x)



Älska dej älskling! ;*

Och tack så mycket! var sjukt tråkigt att du inte kunde komma.. <3

2010-08-21 @ 20:10:16
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/
Postat av: felicia :)

Försesten, du väljer alltid alltid alltid alltid alltid CP bilder på mig x) typ dendär? Minen OMG! x) tack för det! x) ;D<33

2010-08-21 @ 20:10:58
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0