datorn paj! ;( *måndag

hej hej, jag är nu hos marre och i helgen har vi ju vart i mjöfjärden eller mjöfjärten eller nått sånt vad man nu ska kalla det ;)
runa var också med (en tjej från mauritius som är 10 det var väll okej.)
var på golf träningen idag och det var nog den roligaste träningen i år tror jag ;) moa nilsson började i våran grupp och det var kul kul och kul övningar fick vi göra också ! ;) <3

jag ska sova här ikv och sånt, smsa mig! (y) <3
tyvärr så kan jag inte fixa min header än! ;( för min älskade dator har gått paj ! ;( den går inte att slå på..

hoppas alla har det bra ! saknar massor av personer! <3

sitter nu vid mammas dator som är likadan som min och den har inga bilder så det blir tyvärr ingen bild !

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0