mauritius! kanske inte kan komma hem pa sondag *fredag

hej hej, idag ska vi bara tp vara pa stranden och sola och bada :D <3
sen i onsdags da jag skrev att vi bara skulle vara vid poolen och sant.. vi for till huvudstaden i port louis ist :D
jag kopte 1 ed hardy t - shirt och 1 ed hardy tunika och lite armband och ett skydd till min iPod :D 
sen i gar var vi pa stranden och sen vid poolen och sa var vi med familjen som vi kanner :D <3
och igar fick vi hora att det hade vart en vulkan pa island och att det var mkt aska i luften. s' vi f'r se om vi kommer hem med flyget pa lordag till paris for v i ska flyga h"r i fr'n klockan 8.00 pa morron pa lordag och da var det t"nkt att vi ska sova i sthlm en natt och sen komma hem p' sondag men vi f'r se hur det blir :b <3
hoppas allt ar bra med er :D
nu saknar jag mina kompisar och boden! :D <3
puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer hem så fort som möjligt, saknar dig nå grymt ;**



puss

2010-04-16 @ 19:44:29
Postat av: Fredrika Lindmark

Ja skulle ba säga att de va ja som skickade förra kommentaren ;P <33

2010-04-16 @ 19:45:10
Postat av: johanna lindqvist

hoppas det går bra att komma hem. saknar dej <3

2010-04-16 @ 20:14:01
URL: http://joochhanna.blogg.se/
Postat av: Erikajakobsen

Saknar dig mkt gmn <3

2010-04-17 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0