läxor ;// *tisdag

hej hej! jag kom ju hem i söndags med flyget men då hann jag inte skriva nåt :) jag gick på stan med linn och marre :) <3
sen igår hann jag inte heller det.. Igår var jag först på skolan hela dan och det var kul och träffa alla! :D sen fick vi sluta 12.45 så då gick jag och marre o mamma på team sportia och kolla på skor till mejj :) det fick bli ett par svarta puma skor ;) <3
sen efter det så for vi hem och jag o marre gjorde matte läxan och sånt :) sen såg vi på thirteen :D <3
nu ska jag gå för snart äre skola!
ps. jag har jätte många läxor! :// så jag kanske inte hinner skriva ibland.. sen efter skolan ska jag vara med amelia! :D
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0