kommit till sverige! *söndag

hej hej! nu har vi kommit till sverige! vi fick veta att vi skulle flyga iförrgår 3 timmar innan vi skulle vara på flygplatsen klockan 10 på kvällen och planet gick 1 på natten. så igår natt flög vi till mauritius och jag sov tp bara lite. sen när vi kom till paris så fick vi vänta där i tp 4 timmar för planet till stockholm gick klockan 16.00 sen när alla timmarna gått så fick vi åka buss ner till planet och jag fick sitta med en dotter och en mamma som tp var från england eller nåt.. dom pratade iaf engelska och tp bråkade några gånger och sen nästa sekund så tp satt tjejen på golvet och kittlade sin mamma? hahaha. Jag satt tp och läste och lyssna på musik på min iPod :D sen när vi kom fram hämtade vi våra bagage och gick och kollade om vi var inbokade på något plan till luleå för på söndag (idag) och det var vi inte men det fanns platser lediga så vi ska gå och köpa det nu.. sen iaf så gick vi till hotellet som vi bokat som heter sky city. jag sov bra en natt på 3 stycken! jag har tp vart vaken jätte mkt på flyget igår natt (asså fredag natt) och i torsdags och jag har faktiskt variot vaken varje natt (tp i 20 minuter och ibland 1 timme eller 2) så det här var det skönt att sova hela natten :D
snart kommer jag hem! :D
vad jag har längtat hem! tp första gången ;) och skola i morgon! gu vad kul! hahahh kanske inte så kul med skola men kul och träffa alla! :D
puss <3
ps. jag skriver på sky city men på olovs dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0