sjuk fortfarade ;// * Onsdag

hejj:)<3
är hemma nu men idag så har jag haft kul:
marre sov hos mejj;)<3
först vaknade vi och jag va typ skiit trött!://
sen typ for vi till skolan och lämna av marre;)
sen for vi till farmor och mamma lämmna mej där för hon skulle ta spruta 2 till svin influensan;)
då lekte jag med tjappo deras nya hund:)<3 en liten klängapa ;)
sen kom mamma o då for vi till luleå och typ shoppa lite fast jag blev lite trött det känndes att jag har vart sjuk;)
för nu e jag ju bara hemma för dom sa ju att man skulle vara hemma nåra dar efter man haft feber;)
tråk o va hemma!
sen åkte vi tbx till farmor o farfar och åt lunch och sen for vi till skolan;)
då träffa vi marre o hon hade redan ställt sig i kön för vi sa det;)
asså till kön te influensan så då stod vi där i typ en kvart och sen fick vi gå in o där vare kö typ i en kvart tills de var våran tur;)<3
då fick vi gå till en tant som typ bröt på finska;)
hon va lite skum;)
hon trode typ att jag va rädd o ta sprutan så till mejj så sa hon vad hon gjorde tex hon bah:
nu sticker jag in nålen, nu trycker jag in det .. bla bla bla;)
det gjorde faktiskt ganska ont ett tag men sen  nu göre inge ont alls;)<3
sen for vi hem o sånt o typ såg tv och sånt;)<3
nu ska vi typ it göra nå spec;)
marre ska sova här för hennes mamma o pappa e typ i lule ellr nåt sånt;)
hejjdå;D<3
smsa!:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0