fredag den 13:de, krockade med cykeln



le fast man är förkyld och det är fredag den 13:de.
som ni kanske såg på andra inlägget eller nå, så krockade jag med cykeln idag, krockade in i en gubbe när jag cyklade till skolan med några. freddan var bakom mig och jag skulle köra förbi en kvinna som typ körde som en snigel, jag började cykla på vänster sida för att köra om, sen kommer mitt hår i vägen för mitt ansikte och jag ser inget, sen ser jag bara ett däck framför mig och hinner inte ens börja tänka. jag flyger över styret och landar på mage. sen kollar jag fort åt sidan och ser att en gubbe ligger i diket med hjälm på, jag ställer mig snabbt upp och fattar knappt vad som just hände, kvinnan som jag skulle köra om stannar och pratar med gubben och mig och han hade ont i handleden, till mig säger hon att jag ska cykla på höger sida, men jag skulle ju bara köra om henne?
han säger att han ska fara till vårdcentralen och att han inte var arg på mig, och att jag inte skulle tänka på det nå mer och inte vara orolig, jag säger förlåt cirka hundra gånger på den stunden och sedan cyklar vi iväg, jag tror kvinnan var ganska rasande på mig och hon frågade bara hur gubben mådde och inte mig? aja men jag mådde bra!
sen kom chocken och några tårar kom också, tänk om han brytit handleden tackvare mig? omg. om han läser det här så säger jag förlåt ännu en gång!

nu har jag skrivit av mig och nu vet ni vad som hände, jag tror inte så många läste, men aja.
just nu är jag och fredrika hemma hos mig, ska snart åka till henne för hon ska ha party där ikväll för hon fyllde ju år för någon vecka sen!
men fredrika sover just nu, haha alla typ somnar när man kommer hem till mig, vad är det med mitt hus?

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha serriöst, kolla här: http://byyemelie.blogg.se/2011/may/min-dag-forandrades-pa-30-minuter.html

Nästan läskigt va lika :O kram

2011-05-13 @ 17:19:32
URL: http://byyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0