framme och tar det lugnt ...

mms_img39495 (MMS)

framme och tar det lugnt Vi kom fram för ganska längesen, men har inte orkat blogga och det. För själv tycker jag inte att det är så roligt att läsa mobilbloggningar, men jag tog ju inte med mig datorn så vad ska man göra? ni får helt enkelt gilla läget lixom. Haha lät lite muppig där tyckte jag. imorgon blir det som sagt att shoppa med linnea som just nu är i bromma med hennes pappa. Sen på eftermiddagen ska jag till stockholmsgruppen, får se vad dom gör där. Hörs nog imorgon, nu hade jag nog tänkt att gå och lägga mig och det. Så jag är pigg imorgon! Hoppas alla mina små vänner har en bra dag på skolan imorgon, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0