there's no excuses

hej, inte bloggat nå igår, men först var vi i mjöfjärden och gick där på älven, sen for jag till linnea och joggade med henne, sen gjorde hon lite älsklings dricka till mig, alltså välling ♥





alla bilder är alltså tagna igår, grymt bra dag det var!
idag har vi haft engelska prov, kändes som att det gick ganska bra, så jag får väl hoppas på det bästa.
sen efter skolan for jag till linnea, sen for vi vidare på träning, men jag tränade inte för jag har haft så ont i huvudet idag och sen skulle tränaren bara prata med oss för vi har ju fått en ny tränare igen.
nu ska jag ta och plugga lite och sen ta det bara lugnt, har fortfarande ont i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0