fluffy hair

hej, dagen har spenderats på skolan och hemma, har äntligen fått upp min hylla, tavla och lampa på väggen, passar bra där tycker jag, men vissa kan ju tycka det är fult?
nu är det bara att spegeln och min tv ska upp på väggen och inte stå på en möbel, sen ska jag sätta dit lite hyllor och sen är det nog klart! men det blir nog till veckan det kommer upp på väggen.

och tillsist kommer min nya garderob komma om några veckor, jag tycker allt låter bra, sedan kommer jag ha ett så komplexibelt rum man kan ha i det rum jag har!
men min garderob kommer vara i ett annat rum, så då kommer jag ha två rum, hur bra låter inte det?

sen har jag fortsatt städa mitt rum eftersom att imorgon kommer det 60 personer hit, för mamma har fyllt år coh sen har hon ju gift sig också, så det blir spring i hela huset imorgon kan jag säga!




så där blev det ovanför min säng
i mitten på tavlan är ju min snygging som bara är MIN christian!




sen tog man såklart lite ego bilder på sig själv.. "vågade" eller trippeltångade mitt hår imorse, men allt har typ farit ut nu, men a!

en godis till dom som läste hela inlägget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0