storklinten

hej, har inte bloggat nå idag för jag har ju varit i klinten med fredrika och louise som var mycket roligt!
vi åkte nästan bara olles rännor och skogslingan, jag kan ju bara säga att hoppa i små hopp i skogen är nog ett av det roligaste som finns!
så dagen har varit grym och jag har ett mycket bra sportlov med dom två tjejerna!

där har ni en söt bild från idag när fredrika ramlade.
jag håller på att göra filmen som vi filmade från pagla, gruvberget och från idag.


efter vi hade åkt skidor, så for jag på golfträning, första gången den här sesongen, det gick faktiskt ganska bra!
så nu är jag ju ganska trött kan man ju som säga, så jag tar nog och ser lite film eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0