saknar kroken!



det är udm i helgen, igår vann hornskroken över kalix, idag vann dom över BBK, sen vet jag inte mer.
jag älskar er kroken och jag saknar er!
jag hade tänkt komma och kolla, men nu är jag ju inte hemma :(

bilderna är från rallarcupen och sundsvall cup, helt galet söta bilder!
jag vill bara spela handboll ibland, men jag är ju trots allt inte alls bra, och det är inte roligt att spela om man inte är bra, men jag tyckte det var roligt att spela när jag tränade handboll, men då var jag ju inte heller bra, men ja ni kanske fattar!
nu ser ni till och vinner udm tjejer! ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

VI saknar dig! <3

2011-03-12 @ 21:13:57
URL: http://louiseristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0