pray for japan



bilden är från japan

som ganska många kanske vet så var det en jordbävning i japan inatt och som sen blev en tsunami våg. jag som alltid har velat fara till japan och nu känns det ju så hemskt!
jag vet, jag har inte ens varit där och ändå blir jag ledsen över att det händer, men det är ju säkert jätte många som har omkommit och de, som i thailand 2004.
jag har ju läst massor av böcker av personer som var med i tsunamin i thailand 2004, och det känns typ som att jag
var en av dom som var med där, för dom skriver böckerna som att det är så. och då känns det som att jag vet hur det känns när det här händer i japan, men det gör jag ju som inte!

pray for japan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0