måndag sjunde mars

hej, är fortfarande kvar hos maria nu så ni vet varför jag inte skriver så ofta.


första skoldagen idag, helt okej faktiskt! annars brukar jag hata måndagar då man är så trött och de.
efter skolan har vi mest bara sett på tv och bara tagit det lungt.
imorgon är det tydligen fetisdag, jag kan ju säga att det inte är min dag precis, jag hatar verkligen semlor, det är så vidrigt och inte alls gott, det är ju bara grädde och bröd?
aja, nu ska jag sluta prata om det!

här kan ni iallafall få lite bilder från igår:


trött tjej efter en dag i kåbdalis.



maria i kåbdalis



och sen julia i kåbdalis.



nu orkar jag inte lägga upp nå mer bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0