I just need somebody to love

hej, hade tjej & killdag i dag på skolan, först var vi och fick prova skjuta luft gevärsskytte eller vad det nu heter, sen fick vi se film och sånt, gick ganska bra!

sen är jag typ halvt död just nu, har blå märken lite här och där och fråga mig inte hur klantig jag är..
först jagade jag linnea i badhuset i omklädningsrummet med en badmössa fylld med vatten, då är det ju så bra att halka så man skrubbar upp både bak låret och mitt knä, skönt!
det var inte heller allt.. sen gick jag och linnea över vägen, då kom linnea på att man ska slå varandra när man är mitt på vägen, så då slog hon mig och då halka jag mitt på vägen och slog hela ryggen så nu har jag ont i ryggen och bröstkorgen. tack linnea verkligen!
så just nu känner jag mig som att jag är 85 år och går med rullator, och inte kan gå normalt..

nu ska jag sluta babbla punkt slut.


weheartit


Kommentarer
Postat av: lilli!

hahahah ! ;D

2011-03-29 @ 15:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0