fettis dagen

hej, idag är det ju fettis dagen, eller fettisdagen kanske det heter. men man blir ju iallafall tjock av semlor som man äter den här dagen, så mitt namn stämmer ju.

det var skola som vanilgt, och några gjorde semlor som vi fick äta sen, och semlor är fortfarande inte gott.
sen hade vi längdskidor på idrotten, jag är ingen sån som hatar längdskidor och typ klagar på att det är så tråkigt, utan jag tycker det är roligt!

sen ikväll for jag och maria till matteus och åt semlor där också, fortfarande inte gott!
och jag och maria upplevde gamla minnen där ifrån när vi gick i kör och det.




okej, den sista bilden är tagen för någon dag sen på sjukhuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0