awesome helg!






min helg: jag var först med massa underbara brönjabarn, och några åkte hem, och några stannade.
sen gjorde vi plättar som blev delicious! sen bastade vi och snöbadade.
sen på lördag for vi till klinten, och ja ni, vad hände inte där? jag lilli och stina for vilse i ollesrännor mitt i skogen, min stav gick av som vi fick överge i skogen, vi for in i träd, vi fick gå och bära våra stavar och skidor, vi fastnade med pjäxorna i snön, ramlade och jag och stina höll på att ramla ner för ett stup, så då var det ju så lämpligt att min stav gick av! så jag fick ta tag i träd för att inte ramla ner, och det kändes som att vi aldrig skulle komma tillbaka, och dessutom så var alla bajsnödiga, och det kom tårar ibland för att man var så trött och inte skulle komma fram.. och efter 45 minuter så kom vi fram till backen och det var en minut kvar tills liftarna stängde!
men förutom det så var det en awesome dag! och det måste ju göras om! (men inte det sista)

sen igår for jag till hanna, och där var också johanna, erika och ellen. vi hade planerat att göra en överraskinings fest för anna, som blev ganska lyckat, men hon blev inte så rädd som vi hoppades på!
sen sov vi där och de var hur mycigt som helst, bara de att jag var så trött efter vi var i klinten samma dag..


helt galet bra helg jag har haft! måste ju göras om!
nu drar jag på träning!

Kommentarer
Postat av: lilli :D

de måste göras om!<3

haha du måste lägga ut videon när du grävde ner mig i snön ;D

2011-02-13 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0