simtävlat :)) *söndag <3

hej hej, har simtävlat igår o idag i luleå :))

igår:
insimmet började typ vid kvart i 3 till kvart i 4, sen började tävlingen vid 4 :D <3
först simmade jag 50 meter ryggsim :D <3
det gick väll bra men jag e ju så duktig så jag har glömmt bort tiderna från igår ;D <3
sen simmade jag 200 meter medley :b det e 50 meter av varje simsätt ;) <3
det gick väll sådär.. jag har ju aldrig kört det och jag körde med en 95a och en 98a så jag kom 2a :b <3
sen simmade jag 100 meter frisim (krol) och det gick väll också ganska bra minns ju it va och jag minns ju it enns om jag persade ;D <3
hahah jag e ju så duktig :)) <3
sen på lördagen efter tävlingen så for jag mamma marre o mammas kompis på buddy holly för vi hade gett det till marre i födelsedagspresent till marre. det var bra :D <3

sen for vi hem och sånt..
idag:
orkar it skriva vad jag gjorde på morronen hemma ;)
insimmet började kl 8 till 8.50 :)) <3
sen simmade jag i gren 2.. 400 meter frisim :s <3 heheh jag va typ inge taggad alls ;) <3
så de gick ju it alls nå bra ;(( <3 jag var 4 sekunder sämmre än jag hade förra gången jag simmade ;(( <3
sen simmade jag o lilli 100 meter rygg sim :))
det tyckte jag gick bra iaf för jag persade med typ lite sekunder iaf tror jag :D <3
och pluss att jag vann det över lilli! :D <3 det e inte ofta man gör det :)) <3
heheh sen simmade jag 100 meter bröstsim och det gick väll också bra tror jag, asså jag e ju typ glömms som satan igatan för jag kommer inte ihåg typ nån av tiderna x)) <3
men jag ska se på dom sen då dom kommer ut på våran sida :D <3
sen var det lunch och då var det pasta gratängg :D <3
sen insimmade vi vid 1 fast jag o lilli typ började vid kvart i 1 och var klara kvart över :D <3
sen simmade i vi 50 meter bröstsim :)) det tyckte jag gick ganska bra tror jag :)) persade iaf med typ 1 sekund :D <3
sen simmade vi 50 meter frisim och det gick också bra tyckte jag tror jag x)) <3
kolla tiderna sen då dom kommer ut om ni vill och då kommer jag lägga ut dom :D <3
sen räknade dom ihop poäng med allt vi hade simmat och jag kom 5a av kanske typ 13 stycken som var 97 o 98a då fick jag en liten handduk ;) :D <3 sen fick ju alla en stor påse med godis o sånt i för de var ju kvantumcup och då fick alla sånt från kvantum x)) <3 sen for vi hem o lilli o dom skjutsade mejj till farmor o farfar för mamma for direkt från tävlingen till umeå :)) så nu är jag hos farmor o farfar :))
och jag har bara massa packade väskor med saker i tills jag ska till amelia och sen då vi ska till östersund :D <3
men orkar it skriva mer ;)) <3
kolla länken och se om resultaten på kvantum cup har kommit upp om nån nu läser x)) <3
pusss

www.idrottonline.se/boden/bodensbksk-simning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0